BioShock Infinite Features

FeatureLav spil til kunst med Prisma

App kan forvandle spil til små kunstværker.

Engang imellem kommer en spiljournalist uforvarende til at kalde et spil kunst. Vi skal ikke her diskutere, om spil kan være kunst. Den tager vi måske en anden gang. Men hvad hvis spil lignede kunst?

Ak ja, at være tilbage i 4. klasse, hvor clipart og Comic Sans var det fedeste. Der fandtes ikke den opgave hvor forsiden ikke skulle pyntes med diverse palmer og mænd i jakkesæt. Og fødselsdagsinvitationerne! Alle de forskellige kager!

De fedeste spiltrailere fra denne generation

FeatureDe fedeste spiltrailere fra denne generation

Hvilken udgivelse havde den mest mindeværdige foromtale?

Brugerne på NeoGaf har fuld gang i en interessant diskussion om, hvilken spiltrailer har været den mest mindeværdige i den forgangne konsolgeneration (PlayStation 3, Xbox 360, Wii).

Da reklamemateriale, når lavet ordentligt, kan være ganske imponerende, vælger vi nu at dele tre af de hyppigst tilbagevende bud med jer. Vi glæder os til at høre dit eget i kommentarfeltet nedenfor.

Fælles for mange af disse trailere er, at de ikke nødvendigvis følger de almindelige klichéer for at lave trailere.

Læs mere...

FeatureGaming-rap af Dan Bull

Assassin's Creed 4 og BioShock Infinite

Der er mange måder at udtrykke sin kærlighed til sit yndlingsspil - men der er ikke mange af dem, der er lige så fede som Dan Bulls rapsange på YouTube.

FeatureBioshock Infinite i Lego

Flyvende by - nu lavet af plastik

Vi oplever af og til at der er folk som er i stand til at bygge nogle helt fantastiske ting i Lego. Vi har tidligere skrevet om vesa Lehtimäki som laver Lego modeller af scener fra Star Wars, om Minecraft Lego og om Faster Than Light som Lego.

FeatureBioShock Infinite: Luftkastellet, der blev sprængt

De byggede en gigantisk undervandsby med BioShock 1 og 2, og nu bygger de et flyvende fort. Eurogamer har besøgt Irrational for at høre, hvordan de byggede Columbia

Shawn Robertson er animation director på det nye BioShock Infinite. Eurogamer besøgte ham for at snakke om det nye skydespil, som der er tårnhøje forventninger til. Netop som vi snakkede løst og fast om animationer og andre tekniske ting, fik han en association, som vi fandt meget tankevækkende.

FeatureSandheden om Columbia

2K games laver documentar om Bioshock Infinites Columbia

Med kun 5 uger til udgivelsen af Bioshock Infinite ville det være en grov underdrivelse at sige at vi glæder os. De første spil var geniale på hver deres måde og vi har mindst lige så store forventninger til det næste spil i serien.

FeatureBioShock Infinite - Smugkig

Eurogamer har helt eksklusivt spillet de første timer af BioShock Infinite - og vi er meget imponerede!

Det er enormt sjældent, at et af årets mest ventede spiludgivelser kan flyve under radaren i knap halvandet år uden at være til stede til én eneste spilmesse eller fremvisning for større spilsites. Men det har BioShock Infinite formået. Det brød frem sidste forår med et brag af en annoncering, hvor Irrational efterlod os måbende og savlende efter at høre mere om den åndelige efterfølger til BioShock - én af vor tids mest indflydelsesrige udgivelser. I mellemtiden har udvikleren mistet mange højt estimerede ansatte og forsinket spillet i to omgange, så det nu udkommer til marts 2013. Holdet har også besluttet sig for at skrotte multiplayerfunktionerne og fokusere helt og holdent på singleplayer.

Hvorvidt du anser BioShock Infinite for at være en sand opfølger til BioShock, afhænger højst sandsynligt af din definition af ordet opfølger. Vi har allerede oplevet én numerisk og kronologisk efterfølger i Raptures druknede ruiner, der gav genlyd af undersøisk gys og ikonisk art deco-interiør.