Sims 3: Ind i Fremtiden - Anmeldelse

FilmThe Sims 3: Supernatural offentliggjort

Maxis spiller på det overnaturlige. Er der snart flere subgenrer tilbage?

Key events

Sims 3: Ind i Fremtiden - Anmeldelse

Sims 3: Ind i Fremtiden - Anmeldelse

Udforsk EA's bud på fremtiden

For fire måneder siden udkom den nye og sidste udvidelsespakke til The Sims 3 serien. Forestil dig en episode fra den kendte tegneserie The Jetsons. Ryst posen godt og bland stilen med den typiske science fiction genre. Og voila, så har du The Sims 3: Ind I Fremtiden.

The Sims 3: Ind I Fremtiden handler om... fremtiden. Allerede når man starter spillet op med enten sin eksisterende eller nye husholdning, vil der efter en kort stund dukke en besynderlig portal op i nabolaget og en tidsrejsende vil opstå. Han vil bede om din hjælp, og når man har gennemført hans opgave, kan du springe gennem portalen. Efter et split sekund står du i Oasis Landing, en fremtidsby, som er placeret midt i den mystiske ødemark. Her er alt, hvad et science fiction hjerte begærer; Alt fra vilde hårfrisurer og robotter til rygraketter og eskapistiske drømmekapsler.

Se vores Sims 4 cheats og snydekoder her.

Læs mere...

FeatureThe Sims - Dagbog

En dagbog om Sims gennem årene

Kære dagbog. I dag var en af de dage, hvor det var en kamp at komme ud af sengen. Jeg væltede nærmest ud af kassen, og førte mig ud i køkkenet for at lave mig en tår kaffe. Jeg brugte min helt nye Ultrasalon-drikkeautomat kaffemaskine, men da jeg skulle til at sætte mig ned, var stolen væk! Og ikke nok med det, selv mit kaffebord var væk! Jeg sværger at den væg ved mit køkken stod der altså ikke igår. Jeg ved ikke hvor længe jeg kan holde dette her ud. I mange år har jeg døjet med, at vor liv gang på gang er blevet forandret. Dagbog, kan du huske året 2002, hvor det ikke var muligt at se byen med vores egne øjne? Eller dengang der kun fandtes ét nabolag. Det var jo det rene indavl. Jeg husker det tydeligt som om det var igår, da vores naboer, Spøgh familien, næsten fik et hjerteanfald, da lille Cassandra bare ikke kunne blive voksen. Altså bogstaveligt talt, det kunne ikke lade sig gøre at blive ældre. Ikke uden magi fra simmer Guden, men alle vidste at man ikke spurgte. Sådan var det bare.

Maxis varsler The Sims 4 til næste år

I en pressemeddelelse helt uden simlish eller Katy Perry

Electronic Arts og Maxis har kastet sig over det næste projekt efter SimCity, der ellers stadig kæmper med trafikproblemer og mange tekniske fejl.

EA pumper nye The Sims 3-udvidelser ud

Foreløbigt to navngivne titler, men flere følger.

The Sims 3 er fortsat så populær blandt pc-gamerne, at Electronic Arts har en ny stribe udvidelser på plakaten i løbet af dette år. I første omgang er der sat navn på to af dem, men senere på året er udgiveren parat med endnu flere, alt efter om interessen stadig er stærk fra forbrugernes side. Alt udkommer til både pc og Mac.

Ingen Sims i Wrights næste spil

Undersøger virkeligheden.

Will Wright, manden bag multimillionsællerterne The Sims og SimCity , er i færd med at undersøge nye veje og kanaler at formidle sine spilidéer.

Fra The Sims til alvor

EA Salt Lake laver "voksent" spil.

Electronic Arts' spilstudie i Salt Lake City, som kendes bedst for sit brændende engagement i The Sims, søger nu udviklere til "et voksent spilprojekt".

EA datosætter flere store titler

Crysis 2! All Points Bulletin! Medal of Honor!

Ifølge EA kommer det længe ventede Crysis 2 i løbet af 2010s sidste kvartal. Og denne gang bliver vi ikke spist af med et vedhæng til det første spil, men får endelig en rigtig fuldblods-opfølger til Cryteks vanvittigt flotte skydespil.

The Sims fylder 10

23 millioner spil senere...

Vi har nu igennem de seneste 10 år, tre spil og utallige udvidelsespakker plaget livet af de små sims med tvivlsomme designløsninger og grusomme sociale eksperimenter.

Sims 3 kopieret 180.000 gange på 3 dage

Siger piratforskere fra BigChampagne.

BigChampagne, et amerikansk firma med fildeling som speciale, har regnet ud at The Sims 3 blev piratkopieret mere end 180.000 gange mellem 18. og 21. Maj i år.

The Sims 3

The Sims 3

Her er dit liv.

Nej, nej, desværre: jeg kan ikke gå ud i aften. Jeg skal først have skrevet den her anmeldelse. Selvom jeg er for træt og konstant keder mig, og bliver ved med at afbryde mig selv med konsolspil og Facebook-besøg. Ja, jeg ved godt det er ynkeligt. Men bare rolig, jeg fortsætter ikke sådan her for evigt. Jeg arbejder jo også på den der roman, du ved. Det tager bare sååå lang tid med den. Og det er som om der altid er noget BEDRE jeg kan foretage mig - som for eksempel de førnævnte ting.

Sims 3 - snydekoder, tips tricks og strategi

Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om et spil, der har fået mig til at føle mig så dårligt tilpas med mig selv, som The Sims 3. De uundgåelige, men mesterligt udførte opdateringer og forbedringer af spillets mål, aktiviteter, jobmuligheder og personlighedstræk, der i de første to spil fik dine Sims til svagt at ligne mennesker du faktisk kendte, er nu så perfekt udført, at dine Sims nu faktisk ligner de mennesker du kender. Og som alle andre gode sunde selvfede egoister gør, når de spiller et Sims-spil, lod jeg min figur være mig selv - og han endte med at opføre sig som mig, og leve det liv jeg lever. Spillets gameplay er vokset fra at være en vag og abstrakt, småkomisk efterligning af menneskelivet, til at være et mangefacetteret og spraglet, men ret præcist billede på, hvad den der tingest vi kalder ”et menneske” egentlig er. (Mit Sims-jeg gik for eksempel fra at være en kynisk småsvindler (som mig), til at være en feteret bedstsælgende forfatter (som jeg engang bliver) - før han døde, og derefter hjemsøgte sit gamle hus (hvad jeg helt sikkert også vil gøre når jeg er død).

Læs mere...