Picture of Wesley Yin-Poole

Wesley Yin-Poole

Deputy Editor

Wesley is Eurogamer's deputy editor. He likes news, interviews, and more news. He also likes Street Fighter more than anyone can get him to shut up about it.

Featured articles

Metal Gear Rising: Revengance udgives til PC

Ret opløsningen og gør spillet nemmere eller sværere!

Playstation 4 forventes at bryde flere rekorder

Men på den lange bane står Sony overfor svære udfordringer

Derfor udkommer Call of Duty årligt

Activision: Vi er blevet en nødvendighed

Jeri Ellsworth: Valve er som high-school

Bag facaden på en af alle tiders største spiludviklere

FeatureTitanfall - Preview

Morgendagens krigsførsel

FeatureEr du bange for at få tæsk i StarCraft 2?

Eurogamer.dk ser nærmere på 'ladder anxiety' og det, Blizzard vil gøre mod fænomenet i Heart of the Swarm

For mange hundrede tusinde mennesker er det naturligt, at StarCraft 2 er et ultrasvært, hardcore multiplayerspil, bygget til sydkoreansk eSport med lynende hurtige reflekser. Men for andre, der oftest bare er ganske normale fans af RTS-strategi, er mødet med spillets multiplayerfunktioner frygtindgydende.

FeatureDestiny: Bungie afslører efterfølgeren til Halo

Over de næste 10 år bliver Destiny en af de største spilserier på højde med Call of Duty og Assassin's Creed. Læs om spillet i vores første smugkig

I 2001 revolutionerede Bungie hele FPS-genren med Halo til den første Xbox. Nu, et årti senere, håber udvikleren at være lige så nyskabende med deres nye spilserie, Destiny. Det er et af de mest ambitiøse projekter nogensinde fra en spiludvikler, men præcis hvordan den endelige udformning bliver, er endnu lidt af et mysterie.

FeatureStar Citizen: En spillegende laver lovende nyt rumspil

Han skabte Wing Commander, og nu er han på vej med en ny titel, som vi ser vildt meget frem til.

Du kender måske ikke navnet, men du kender med al sandsynlig hans spil. Chris Roberts stod i 90'erne bag de populære Wing Commander-spil, og nu er han efter lang tids anonymitet på vej med et helt nyt spil til pc. Ambitionen er, at det skal være lige så banebrydende og populært som Wing Commander var. Og det er bestemt en mundfuld.

Det er et spørgsmål, der virkelig tænder fanboys af: hvor mange hestekræfter har Wii U'en egentlig? Er den mindre mægtig end PS3 og Xbox 360? Kan den matche dem? Eller er den ligefrem hurtigere? Og hvordan vil den føles, når næste konsolgeneration dukker op? Hvilken kvalitet kan vi forvente fra Wii U-spillene?

FeatureJohn Carmack om Fremtiden

id Softwares far snakker Quake, Rage, spil på pc og næste next-gen.

Jeg forstår ikke alt hvad John Carmack fortæller mig. Nogle af de ord og begreber, han bruger, – megatexels, virtualised texture pieces, transcoding – flyver uden anstrengelser hen over hovedet på mig, som en af hans space-age raketter ville gøre det. Men jeg prøver virkeligt, midt i larmen fra Bethesdas E3 2011 stand, og det, jeg forstår, fejer fødderne væk under mig.

Diablo III male Demon Hunter afsløret

Minder om Trent Reznor. Info, film og billeder her.

Den mandlige Demon Hunter er den seneste tilføjelse til sortimentet af spilbare karakterer i Diablo III, kan Eurogamer i dag afsløre efter en eksklusiv præsentation hos Blizzard.

FeatureGhostbusters: Sanctum of Slime

Behaviour Santiago om taktihektisk co-op og ren ondskab.

Den forholdsvist ukendte udvikler Behaviour Santiago kører på højeste blus i dette øjeblik. Med blodrøde øjne lægger udviklerne sidste hånd på værket og kan nu udgive deres download-only co-op-spil, Ghostbusters: Sanctum of Slime, før den forventede udgivelsesdato her til forår. Alligevel har den kreative instruktør på projektet, David Williams, fundet tid til en kort hyggestund gennem et telefonopkald på tværs af tidsgrænserne, så Eurogamers læsere kan høre lidt om et af de skarpest udseende downloadspil i dette år. Sikke en rar fyr!

FeatureDanny Bilson, THQ

Det er nu eller aldrig for THQ - og de ved det.

2011 er et stort år for THQ. Efter et finansielt rystende 2009 lukkede firmaet flere divisioner og undergik en betydelig omstrukturering. De begyndte at prioritere kvalitet over alt andet og samtidig nedsætte risiciene ved spiludvikling. Dette års katalog - især Homefront, men også Red Faction: Armageddon og forhåbentligt Saints Row 3 - er nødt til at kunne følge op på de gode hensigter med stærke salgstal.

FeatureHvis Jeg Havde Ét Ønske...

10 spiludviklere besvarer det vigtigste spørgsmål af dem alle.

Vi er alle ofre for ønsketænkning. “Jeg ville ønske, jeg havde en million kroner.” “Jeg ønsker fred i verden.” “Jeg ville ønske, den unge ville holde op med at skrige mig i ørerne, når jeg spiller Call of Duty.”