Picture of Tom Bramwell

Tom Bramwell

Contributor

Tom worked at Eurogamer from early 2000 to late 2014, including seven years as Editor-in-Chief.

Featured articles

BioShock Infinite: Clash in the Clouds - Anmeldelse

Første downloadudvidelse udkommer i dag, er en traditionel, men underholdende kamparenapakke

Eurogamer tester Xbox One

Vi har prøvet controlleren, Skype og det nye Kinect

Thief: Preview

Eidos Montreal har den tunge opgave at genoplive et af pc-historiens bedste stealthspil. Eurogamer har besøgt udvikleren for at se nærmere på det nye spil

Eurogamer ser tilbage på Assassin's Creed

Hvor kom serien fra, og hvor er den på vej hen? Læs vores tilbageblik.

FIFA 13 Anmeldelse: Sendt til hjørne?

Kan FIFA blive ved med at udvikle sig, eller har serien nu ramt offside?

Pro Evolution Soccer 2013 Anmeldelse: Kan det slå FIFA?

Hvem får guldbolden? FIFA eller Pro Evolution Soccer?

Engang var FIFA lillebroderen, når det gjaldt om at være det fedeste fodboldspil på markedet. Pro Evolution Soccer var det, som drengene spillede lørdag aften inden byturen. I 00'erne svingede pendulet den anden vej, for med bedre grafik og federe funktioner blev FIFA det førende spil i genren. 'Pro Evo' holdt op med at være cool.

FIFA 13 Preview: Dine medspillere vågner op til dåd

Vores testkampe peger på den nye Attacking Intelligence som vigtigste nye feature.

I skrivende stund har EA Sports allerede præsenteret en håndfuld ganske betydelige ændringer i opskriften til den næste FIFA-version, og efter at have spillet FIFA 13 en halv snes gange må vi sige, at den ændring som skiller sig mest ud, er også den med det mindst spændene navn: Attacking Intelligence.

Tomb Raider Preview: En time i Laras sko

Spiltesten på E3 giver os en bedre forståelse for fru Crofts oprindelseshistorie og din rolle i den.

Vi har fået fortalt utallige gange, at det nye Tomb Raider spil kommer til at dekonstruere den ikoniske Lara Croft figur ved at lade os følge hende gennem hendes tidligste oplevelser som en næsten spontan amatør-eventyrer. Det er en god idé og en forfriskende afvigelse fra de solide, men meget forudsigelige og fantasiløse tidligere kapitler så som Tomb Raider Underworld.

Kan PlayStation Vita redde spilbutikkerne?

Sonys nye håndholdte konsol giver en snert af håb.

PlayStation Vita (anmeldelse) udkom for knap en måned siden til en begejstret fanskare, der trofast havde ventet på Sonys vidunder af en håndholdt konsol. Samtidig var den en udgivelse præget af skepsis, da ikke alle deler den japanske spilgigants vision om et håndholdt marked, der ligner det, vi kender fra hjemmekonsollerne, og som ligger alenlangt fra det hastigt voksende smartphone-marked.

The Elder Scrolls V: Skyrim

Ild i hånd på QuakeCon.

De fleste tror nok, at det er en enorm glæde at spille The Elder Scrolls V: Skyrim for første gang, men det er det ikke.

Assassin's Creed: Revelations

Spiltest direkte fra E3.

Hvornår bliver vi trætte af Ezio? Assassin's Creed kan meget vel være et spil om at udforske fortiden, men det må være på høje tid, at Ubisoft drejer deres opmærksomhed over på fremtiden. Det er trods alt tvivlsomt, om Desmond Miles kan klare endnu en cliffhanger-afslutning. Manden ligger allerede i koma!

Duke Nukem Forever

Stadig et svin.

Der er vel efterhånden ikke nogen, der ikke er klar over at Duke Nukem Forever har været under udvikling i 13 år. Det faktum, at spillet endelig udkommer, er et vidnesbyrd på viljestyrken hos de ni, hårdtarbejdende udviklere hos 3D Realms, der hemmeligt fortsatte arbejdet efter deres arbejdsgiver lukkede og slukkede, og understreger samtidigt den kunstneriske sympati hos Randy Pitchford, direktøren hos Gearbox Software, og et af de store navne i industrien.

FIFA 11

Personality+! Pro Passing! Mere krop!

Mens resten af spilverdenen tilsyneladende har travlt med at smide retssager i nakken på hinanden, arbejder et af de største udviklingshold i verden stille og roligt videre på deres forretning i Vancouver.

første forrige