X360 eller PS3

• Side

af 1

forrige næste
  • BanjoBoB 1 Jul 2009 07:33:10 5 indlæg
    Sidst set 2 måneder siden
    Registreret 4 år siden
    Vi ved alle at WII er til Hr & Fru. hakkebøf!
    Men hvilken konsol bruger en hardcore gamer? X360 or PS3 ?(udelader PC da de varierer helt vildt)... Spiludbud!... Ydelse!... udbreddelse!.. Hvad foretrækker du og hvorfor?
  • iHateya 2 Jul 2009 22:19:09 19 indlæg
    Sidst set 3 år siden
    Registreret 4 år siden
    Bare fordi der er overvejende casual-spil til Wii'en er der gode hardcore-spil til Wii'en også. Jeg er ikke fanboy, jeg ejer både Wii, PS3 og 360, og synes sgu folk er hårde mod Nintendo.
    Jeg foretrækker min PS3 af de to konsoller du nævner, da det er gratis at spille online. Jeg kan ikke se fordelene ved gold-membership og PSN. Er der en der gider forklare mig det? Jeg havde lige så meget ud af mit gratis gold-membership som jeg altid har på PSN.
  • æGangsta 5 Jul 2009 00:06:37 2 indlæg
    Sidst set 4 år siden
    Registreret 4 år siden
    Xbox360. Hardwaren er bedre, controlleren mere behagelig (hvis man da ikke har små kvindehænder - så vil PS3 controlleren klart være bedre) og spillene kører lige en tand bedre (se bare GTA IV).

For mig er det vigtigste argument controlleren, som der, i mine øjne, er helt hen i vejret for PS3's tilfælde - den er simpelthen ikke behagelig ved længere tids brug.
    Jeg foretrækker min PS3 af de to konsoller du nævner, da det er gratis at spille online. Jeg kan ikke se fordelene ved gold-membership og PSN. Er der en der gider forklare mig det? Jeg havde lige så meget ud af mit gratis gold-membership som jeg altid har på PSN.
    Fordelen ved Xboxens Gold Membership er ganske tydelig; multiplayer føles noget mere smooth.

• Black_Sheep 6 Nov 2009 19:38:48 5 indlæg
    Sidst set 3 år siden
    Registreret 4 år siden
    I er jo bare for hårde mod Wii fordi i ikke selv har en.

Jeg synes stadig Wii er ret hardcore helt seriøst der er sku da stadig et par titler som

Madworld
    Dead Space Extraction
    The Conduit
    Metroid Other M (dog ikke kommet endnu)
    No More Heroes
    Resident Evil: Wii Edition
    Redsteel
  • Gnyf 5 Feb 2011 15:06:10 34 indlæg
    Sidst set 4 måneder siden
    Registreret 2 år siden
    Indlæg slettet
  • Gnyf 5 Feb 2011 15:06:10 34 indlæg
    Registreret 2 år siden
    BUMP!

PS3 all the way.

Larmer mindre end Xbox.
    Blueray, til filmene, og så spillene ikke nødvendigvis behøver være på flere CD'er.
    Online gaming er gratis, hvilket det skal være!
    Ingen risiko for "Red Ring of Death".

Angående ydelse, synes jeg PS3'en kører en del bedre end Xbox 360.
    Til Xbox forsvar, er der dog mange titler på deres marked jeg gerne ville have fingrene i f.eks. Super Meat Boy og Limbo.

Har eget alle 3 konsoller, har dog gemt min PS3.

Wii synes jeg ikke kan konkurrere med de 2 andre, grafisk set er den jo langt bagud (ved det ikke behøver betyde noget, men i denne generations konsoller burde der bare være en højere standard).
  • APu 6 Feb 2011 00:19:28 30 indlæg
    Sidst set 2 år siden
    Registreret 4 år siden
    100% enig: PS3 kører ubetinget bedre end X360. Folk, der proklamerer det modsatte, er brændemærket af M$.

Men det er faktisk muligt at spille Limbo på PS3...i LittleBigPlanet ;)

http://www.eurogamer.dk/videos/littlebigplanet-limbo-level-2

Er derimod helt uenig om Wii-attituden. Wii vinder generelt over andre konsoller på koncept. Sony og M$ er totalt bagud dér. Også med deres seneste udspil (Playstation Move- og Kinect-spillene er for ringe). Det handler ikke om bedste grafik, men om bedste interaktive underholdning. Nintendo har længe haft grebet om familier, og dem der søger originalitet. Indrømmet, de oplevelser er ikke mange for mit vedkommende, men nedenstående titler overgås ikke af meget på PS3/X360...om noget:

Sin and Punishment: Successor of the Skies
    http://www.eurogamer.dk/game/sin-and-punishment-2-successor-o-wii

Silent Hill: Shadow Memories...
    http://www.eurogamer.dk/game/silent-hill-shattered-memories-wii

No More Heroes 2
    http://www.eurogamer.dk/game/no-more-heroes-2-desperate-struggle-wii

Cursed Mountain
    http://www.eurogamer.dk/game/cursed-mountain-wii
  • FunkymonkeyDK 6 Feb 2011 09:02:09 21 indlæg
    Sidst set 4 dage siden
    Registreret 4 år siden
    Jeg er uenig jeg mener at de spil som blir udgivet til multi platform køre meget bedre på xbox'en har f.eks. spillet AC2 på ps3 og Brotherhood på xbox og det havde n tendens til at hakke en lille smule på min ps3..
    syntes også at controlleren er bedre til Xbox'en den er mere behagelig at side med især når man spiller i længer tid.
    det eneste jeg syntes er en fordel ved ps3 er at den har blu-ray og selvfølgelig GT5

Men sådan en diskussion her blir folk aldrig enig om
  • kr0oZe 6 Feb 2011 13:39:10 13 indlæg
    Sidst set 2 dage siden
    Registreret 3 år siden
    Jeg har tidligere været tryllebundet af X360 pga. PS3'ens mange fejl tidligt i generationen, men balancen er efterhånden ved at tippe.

Microsoft har IMO gjort nogle kolossalt åndssvage prioriteringer ved at bygge konsollen op omkring Kinect frem for de store, fede serier, som nærmest kom hver anden måned for 2-3 år siden.

Desuden har det været utroligt at opleve, hvordan den nemmeste måde at slippe af med et Xbox Live abonnement er at skifte sit VISA-kort ud -- det er simpelthen noget af det mest skammelige forbrugerbehandling, jeg nogensinde har set.

Omvendt har PS3 mange ting, som giver mere og mere mening, jo længere vi kommer ind i generationen. Blu-ray, DVD-opskalering, det lave støjniveau og media center-funktionerne er suverænt bedre på PS3, og der kommer flere og flere solide første- og andenpartstitler både på fysiske medier og i PSN.
  • Gnyf 7 Feb 2011 13:02:15 34 indlæg
    Registreret 2 år siden
    Desuden kommer Steam på PSN :D

Har lige forbundet min macbook til PS3en så jeg kan streame billeder, musik og film/klip direkte over til playstationen, det fungerer rigtigt godt.
  • Side

af 1

forrige næste
log ind for at skrive