Kundeserviceniveau: Bungie

Men det er vel, hvad man kan forvente af en 3-armet gentleman

Hvad kan jeg gøre for dig i dag?

Hvis man har prøvet at skulle have fat i kundeservice i et spil - eller hvis man bare surfer Reddit af og til - ved man at det ikke altid er en lige god oplevelse. Man risikerer at sidde og diskutere med en person i Indien som åbenbart har fået sin engelskuddannelse i en børnehave.

Men af og til hører man også om de fede oplevelser med kundeservice. Folk der får erstattet spil, får penge tilbage eller får en masse andet sjov - eller i det mindste bare taler med en flink og forstående person som kan forklare en hvordan man ordner sit problem.

Vi har dog sjældent set nogen gøre det lige så godt som Bungie gør det da "Timothy" kontakter dem på grund af en defekt Halo 4 disk - uden at kvittering eller noget andet købsbevis. Nu har de kvikke af jer nok fanget at Bungie ikke står bag Halo 4. Det var der bare ikke lige nogen der havde fortalt "Timothy".

På trods af dette vælger Bungies stilfulde kundeservice(som vel og mærke har 3 arme omkring 1:20 inde i filmen) at læse brevet fra "Timothy" op, forklare ham at det er 343 Industries der står bag det seneste Halo spil og at sende et nyt Halo 4 spil til ham.

Det er da god stil. Se det for dig selv i nedenstående film.

Kommentarer (1)

Det er ikke længere muligt at kommentere. Tak fordi du deltog!