Halo 4-udviklerne beklager deres fejltrin og lover bedre resultater næste gang

343 Industries er stadig stolte af "det bedste spil i serien".

Der var et væld af detaljer som 343 Industries ville ønske at de kunne have lavet bedre i Halo 4, har Frank O'Connor tildligere udtalt - og han har lovet at de gør det bedre næste gang.

Men overordnet set er O'Connor stolt af det han omtaler som det bedste spil i Halo serien.

I et opslag på Halo Waypoint bloggen roser han 343 Industries' evne til at udfylde de store sko som Bungie efterlod.

"Vi har ændret på spilmotoren. Vi har udvidet universet. Vi har lavet nyskabelse i historiefortællingen, teknologien og endda marketing," skrev O'Connor. "Det var bestemt ikke uden sine fejl, men på langt de fleste objektive kriterier var det en enorm succes."

"Vi ved vi har meget at lave. Og vi ved at vi har meget at lære. Men vi ved også at vi har kapaciteten, samarbejdet, teknologien og erfaringen til at gøre det bedre næste gang."

343 Industries arbejder i øjeblikket på Halo 4 DLC og efter det skal de igang med et Halo spil til den næste Xbox.

"Der er en masse ting vi ville ønske at vi havde gjort bedre [i Halo 4]," forsatte O'Connor. "Ting som ikke kom med i det endelige spil. Fejl som dukkede op. Vi har haft vores fejltrin. DLC fiaskoer. Kommunikations sammenbrud."

"Vi har kapaciteten, samarbejdet, teknologien og erfaringen til at gøre det bedre næste gang."

Frank O'Connor, 343 Industries chef

"Men der var ting som gik overraskende godt - skabelsen af en ægte kompetetiv AAA studio chef var iblandt dem."

Holdet har fortalt at Halo 4 bare er den første i seriens Reclaimer trilogi. 343 Industries har planer om at lave mindst 2 spil mere i den populære serie.

A lovely look behind the Halo 4 curtain

Kommentarer

Det er ikke længere muligt at kommentere. Tak fordi du deltog!