The Last of Us multiplayer kommer ikke til at skade singleplayer lover Naughty Dog

"Separate hold og separate ressourcer."

Naughty Dog forsvarer deres beslutning om at inkludere multiplayer i The Last of Us, som blev afsløret igår.

Arne Meyer fra Naughty Dog forsvarer sig nu på PlayStation Blog mod fans som mener at den sene annoncering af multiplayer delen betyder at det bliver noget venstrehåndsarbejde.

"Vi ser ikke multiplayer i nogen af vores spil som en sidsteøjebliks tilføjelse," skrev Meyer (tak MP1st). "Vi har separate hold til at arbejde på henholdsvis singleplayer og multiplayer, så begge kan holde total fokus og leve op til vores standarder."

"Og vi har fuld tiltro til at multiplayer delen kommer til at kunne stå for sig selv. Hvis vi følte at det vi noget sjusk ville vi ikke tilføje det. Vi vil have at alle vores spiloplevelser er af højeste kvalitet og det arbejde vi meget hårdt for at levere."

Meyer påpeger at den tid og penge der kræves for at lave multiplayer delen ikke er blevet taget fra singleplayer delens budget.

"Multiplayer delen har aldrig taget ressourcer fra singleplayer i nogen af vores spil, det er altid separate hold og separate ressourcer. Dem som arbejder på singleplayer missionerne har altid de ressourcer og den støtte som de har planlagt efter fra starten."

"Der er ikke sparet i kvaliteten på singleplayer på nogen måde."

The Last of Us udkommer til maj. Der er endnu ikke nogen videoklip fra multipayer.

The Last Of Us Gamescom trailer

Kommentarer

Det er ikke længere muligt at kommentere. Tak fordi du deltog!